Особливості зовнішньої реклами

розміщено в: Новини сайту | 0

Зовнішня реклама є традиційним і найпопулярнішим способом популяризації товару або послуги. Її часто називають англійським терміном «outdoor», що означає «на відкритому повітрі», «зовнішній». І це точно характеризує місця, на яких розміщують рекламну інформацію – фасади будівель, елементи вуличного обладнання, простір над автомагістралями.

Як канал поширення рекламних повідомлень, даний вид реклами має такі переваги:

  • Максимальне охоплення аудиторії. Інформація призначається для людей всіх вікових категорій, будь-якої професії і соціального статусу. Вона потрапляє в поле зору величезної кількості людей і не залишається без уваги.
  • Гнучкість розміщення. Для посилення ефекту матеріали можуть бути розміщені біля конкретного торгового центру або біля шкіл, дитячих садків, якщо продукт може зацікавити дану категорію покупців.
  • Привабливий дизайн. Для створення банерів і плакатів використовуються сучасні технології, які привертають увагу і роблять повідомлення яскравим і помітним в будь-який час року.
  • Невисока вартість зовнішньої реклами робить її доступною невеликим компаніям і підприємцям. Якщо Ви хочете, щоб про Ваш комерційний проект дізналося якомога більше людей, звертайтеся в студію дизайну «Хід Конем».

Особливості зовнішньої реклами
Основним інструментом даного виду реклами є великі плакати, встановлені вздовж автомагістралей і в людних місцях, які розповідають потенційному покупцеві про переваги продукту і місцях, де його можна вигідно придбати.

Особливостями даного виду реклами є наступні моменти:

  • масштабні плакати і банери обов’язково привертають увагу;
  • якщо правильно вибрати місце розташування об’єкта, то це значно підвищить ефективність повідомлень;
  • яскраві, реалістичні зображення і короткий текст легко запам’ятовуються навіть при побіжному погляді.
  • Поради при оформленні зовнішньої реклами
  • Щоб рекламні матеріали дійсно «працювали» і давали максимально високий результат, при їх оформленні слід керуватися наступними правилами:

Інформація на плакаті повинна зчитуватися протягом однієї секунди і добре запам’ятовуватися при швидкоплинному візуальному контакті.
Компактний обсяг тексту, прості зображення. Текстова частина повідомлення повинна легко читатися на ходу, тому в одному реченні повинно бути не більше чотирьох слів. Слід віддати перевагу простим картинкам і однотонного фону.
Доступна для розуміння ідея. Представник повинен відразу, без довгих роздумів, зрозуміти, про що йде мова.
Шрифт і колір. Як правило, повідомлення сприймаються з відстані від декількох десятків до декількох сотень метрів. Тому шрифт підбирається великий і чіткий, без витіюватих елементів, а кольори – контрастні, наприклад, помаранчеві або жовті літери на чорному тлі.

Залишити відповідь