Як можна повернути замовлення?

«Хід Конем» має за плечима більше ніж 10 років успішної роботи, чітко дотримуючись законодавчих норм. Ми без відмовок приймаємо обмін та повернення придбаної у нас продукції в рамках Закону України про захист прав споживачів.

Процедура повернення товару продавцю і коштів покупцеві

Причини, передбачені законом для повернення товару в термін 14 днів (день покупки не входить в розрахунок) наступні:

  1. Повернення товару належної якості, який не задовольняє покупця за габаритами, кольором, формою, розміром, через що не може використовуватися за призначенням. Обмін проводиться, якщо він не експлуатувався і збережений товарний вигляд, а також є документ, що підтверджує акт купівлі.
  2. Повернення товару неналежної якості, тобто той, що має вади та суттєві недоліки. При покупці продукції з недоліками покупець має право пред’явити магазину / виробнику ряд вимог – в тому випадку, якщо наявність цих недоліків не стало для них обумовлено. Детальніше читайте Статтю 8 Закону України «Про захист прав споживачів»

Порядок дій при поверненні товару:

1. Зателефонувати за номером (067) 189-31-81 або (050) 029-24-00.

2. Направити на електронну пошту (stendu.hodkonem@gmail.com):

  • заяву на повернення;
  • супровідний лист.

3. Відправити товар продавцеві або акт про його списання сервісним центром в разі неналежної якості.

4. Відправити оригінал заяви та супровідний лист за адресою:

м Миколаїв, Нова пошта, склад № 15

 

особа-одержувач: Заболотний Олександр, тел. 096-417-58-33;

Оплата: за рахунок одержувача.

Зверніть увагу, що процедура повернення починається тільки після отримання товару або акта на його списання, оригіналу заяви та супровідного листа.

У заяві на повернення вкажіть:

  • Причину повернення;
  • Назва товару;
  • Номер замовлення;
  • Повну вартість, окремо напишіть суму ПДВ;
  • Банківські реквізити.

Повернення грошей клієнту проводиться виключно банківським переказом на його картковий рахунок фізичної особи, тому потрібно точно вказати реквізити:

  1. Назва банку, його МФО.
  2. ПІБ одержувача.
  3. Код отримувача (ЄДРПОУ банку або ІНН одержувача – залежно від банку).
  4. Розрахунковий рахунок одержувача (банку).
  5. Призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ).

Якщо ви оплатили замовлення в відділенні нової пошти при отриманні або банківською картою на сайті продавця, повернення грошових коштів відбувається на картковий рахунок покупця протягом 14 днів з моменту отримання товару назад продавцеві.

Зверніть увагу!

Номер карткового рахунку — це номер, під яким ваша карта зареєстрована в банківській системі. Його можна дізнатися у оператора вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або за телефоном “гарячої лінії”.

За детальними інструкціями пересилання замовлення, а також прикладом заповнення банківських реквізитів звертайтеся до менеджера компанії за телефоном (067) 189-31-81 або (050) 029-24-00.

Уважно оформляйте замовлення

Щоб убезпечити себе від невірного вибору того чи іншого товару, не соромтеся ставити уточнюючі питання онлайн менеджерам нашого інтернет-магазину. Дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті або залиште контактні дані, щоб вам передзвонили. Переконайтеся, що ви задали всі запитання, не залишаючи сумнівів щодо покупки. У розділі «Статті» ми регулярно публікуємо рекомендації про те, як оформити стенди для дошкільних установ, шкільних кабінетів, з яких ви дізнаєтесь про цікаву тематичну інформацію. Відвідайте наш каталог — широкий асортимент продукції для дитячих садків та шкіл вас приємно здивує!