Як можна повернути замовлення?
«Хід Конем» має за плечима більше ніж 10 років успішної роботи, чітко дотримуючись законодавчих норм. Ми без відмовок приймаємо обмін та повернення придбаної у нас продукції в рамках Закону України про захист прав споживачів.
Процедура повернення товару продавцю і коштів покупцеві
Причини, передбачені законом для повернення товару в термін 14 днів (день покупки не входить в розрахунок) наступні:
- Повернення товару належної якості, який не задовольняє покупця за габаритами, кольором, формою, розміром, через що не може використовуватися за призначенням. Обмін проводиться, якщо він не експлуатувався і збережений товарний вигляд, а також є документ, що підтверджує акт купівлі.
- Повернення товару неналежної якості, тобто той, що має вади та суттєві недоліки. При покупці продукції з недоліками покупець має право пред’явити магазину / виробнику ряд вимог – в тому випадку, якщо наявність цих недоліків не стало для них обумовлено. Детальніше читайте Статтю 8 Закону України «Про захист прав споживачів»
Порядок дій при поверненні товару:
1. Зателефонувати за номером (067) 189-31-81 або (050) 029-24-00.
2. Направити на електронну пошту (stendu.hodkonem@gmail.com):
- заяву на повернення;
- супровідний лист.
3. Відправити товар продавцеві або акт про його списання сервісним центром в разі неналежної якості.
4. Відправити оригінал заяви та супровідний лист за адресою:
м Миколаїв, Нова пошта, склад № 15
особа-одержувач: Заболотний Олександр, тел. 096-417-58-33; Оплата: за рахунок одержувача. |
Зверніть увагу, що процедура повернення починається тільки після отримання товару або акта на його списання, оригіналу заяви та супровідного листа.
У заяві на повернення вкажіть:
- Причину повернення;
- Назва товару;
- Номер замовлення;
- Повну вартість, окремо напишіть суму ПДВ;
- Банківські реквізити.
Повернення грошей клієнту проводиться виключно банківським переказом на його картковий рахунок фізичної особи, тому потрібно точно вказати реквізити:
- Назва банку, його МФО.
- ПІБ одержувача.
- Код отримувача (ЄДРПОУ банку або ІНН одержувача – залежно від банку).
- Розрахунковий рахунок одержувача (банку).
- Призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ).
Якщо ви оплатили замовлення в відділенні нової пошти при отриманні або банківською картою на сайті продавця, повернення грошових коштів відбувається на картковий рахунок покупця протягом 14 днів з моменту отримання товару назад продавцеві.
Зверніть увагу!
Номер карткового рахунку — це номер, під яким ваша карта зареєстрована в банківській системі. Його можна дізнатися у оператора вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або за телефоном “гарячої лінії”.
За детальними інструкціями пересилання замовлення, а також прикладом заповнення банківських реквізитів звертайтеся до менеджера компанії за телефоном (067) 189-31-81 або (050) 029-24-00.
Уважно оформляйте замовлення
Щоб убезпечити себе від невірного вибору того чи іншого товару, не соромтеся ставити уточнюючі питання онлайн менеджерам нашого інтернет-магазину. Дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті або залиште контактні дані, щоб вам передзвонили. Переконайтеся, що ви задали всі запитання, не залишаючи сумнівів щодо покупки. У розділі «Статті» ми регулярно публікуємо рекомендації про те, як оформити стенди для дошкільних установ, шкільних кабінетів, з яких ви дізнаєтесь про цікаву тематичну інформацію. Відвідайте наш каталог — широкий асортимент продукції для дитячих садків та шкіл вас приємно здивує!